CL : Bau Badan, Punca DiPulau




Ini  adalah sebuah kisah benar, sangat MENYAYAT hati semua yang membaca . Diceritakan kepada salah seorang ejen Celeberity Lass.
****************************************************************************************************************************.

Pernah satu ketika dahulu, saya dipulau oleh rakan-rakan sendiri. Teman lelaki pulak selalu perli dan tidak tahan dan akhirnya minta hubungan diputuskan. Disindir dan diejek oleh rakan-rakan menjadi satu LUMRAH dalam kehidupan saya.


Saya SEDIH dan MALU dengan apa yang terjadi. Saya sebenarnya dilahirkan secara normal, cukup sifat dan tiada cacat cela. Dari jauh, orang pasti tertarik dan biasa apabila melihat saya. Tetapi keadaan menjadi berubah apabila mereka mendekati saya. Semuanya akan menyisih dan menjauhi saya.

Kenapa ini berlaku? Ini berlaku kerana masalah bau badan saya yang kuat. Pelbagai produk telah saya cuba tetapi semuanya tidak menjadi dan tidak serasi. Bagus untuk orang lain tetapi bukan untuk diri saya.

Setelah sekian lama, saya akhirnya menemui seorang ejen CL. Saya diberi sedikit penerangan, dan akhirnya saya mengambil keputusan untuk mencuba. Alhamdulillah, doa saya diperkenankan. Rupa-rupanya masih ada jalan penyelesaian untuk saya, Ayah sendiri mengatakan saya sudah tidak ada bau,

Saya cuba uji CL ini. Saya hanya guna sekali dari pagi hingga petang. Apabila tiba malam, saya cuba bau dan saya dapati sudah tiada bau. Saya bersyukur sangat. Rasa terharu sangat. Alangkah bagusnya jika dahulu saya bertemu dengan CL. Namun, takdir kita. Takdir kita yang tidak kita perlu kesali. Mungkin ada hikmahnya, mengapa saya lambat bertemu dengan CL.

Melalui masalah ini, saya dapat mengenali siapa kawan sebenar, lebih-lebih lagi seorang lelaki yang layak untuk dijadikan suami.

Bagi yang mempunyai kisah seperti saya, jangan sesekali menyesali takdir. Berusahalah untuk mencari penyelesaian kerana setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian. Jangan sesekali Berputus ASA.

.
********************************************************************************************************************************
Awak2 pernah DIPULAU kawan sebab bau badan?
Kenal KAWAN2 yg ada masalah bau badan kronik?
.
Bantu diri sendiri, 
Bantu kawan2
.
Bebas bau badan dengan Celeberity Lass


Hubungi saya untuk maklumat lanjut.




You Might Also Like

0 comments