BAU BADAN : KISAH SEORANG GURU




Saya seorang guru yang mengajar  di sebuah sekolah rendah berumur 35 tahun. Kerjaya seorang guru kadang-kadang sangat memenatkan. Dengan karenah anak murid dan ditambah lagi terpaksa naik tangga turun tangga hampir setiap waktu belajar untuk ke kelas. Kadang hingga ke tingkat empat.


Saya mempunyai badan yg agak gempal.Disebabkan itu saya cepat sangat berpeluh. Sudah lama saya mempunyai masalah bau badan yang tengik setiap kali saya berpeluh. Dalam keadaan cuaca yang kadang-kadang panas, bau badan semakin menjadi-jadi. Ini menebabkan saya rasa malu berhadapan dengan anak murid sendiri.

Sudah pelbagai ikhtiar saya lakukan. Dah beratus  wang saya belanjakan untuk menyelesaikan masalah bau badan saya. Namun usaha saya masih gagal.Sehinggalah pada suatu hari saya terbaca news feed yang melintasi facebook saya. " Hilangkan Bau Badan Sepantas 3 saat". Tanpa berlengah saya terus menghubungi no tertera. Hari ini saya order esok dah sampai. Servis memang tip top.

Alhamdulillah dengan hanya picit gosok dan bilas , sehari sekali sahaja. Bau badan saya dah hilang. Sangat-sangat berkesan dan magic!Kini saya sudah tidak risau lagi dengan bau badan saya walaupun saya berpeluh. Masalah bau badan saya dah selesai.
Celebrity lass memang terbaik. 


Promosi sehingga 8 Jun 2016 --> Lihat Di Sini


*******************************************************************************
Untuk keselesaan perjalanan anda, jadikan CelebrityLass peneman anda untuk kesegaran anda sepanjang masa. Hubungi 019668244 untuk maklumat lanjut

*******************************************************************************

You Might Also Like

0 comments