BAU BADAN : CELEBRITYLASS BUAT ORANG MENANGIS?


Masalah ini telah dipendam begitu lama,
Setiap hari aku fikirkannya,
Hinggakan keyakinan pada diri semakin berkurangan.
Usahkan nak berjumpa orang,
Nak kenakan pakaian pun terpaksa berfikir panjang,
Kalau salah pilih, siaplah bau dia memang 'Wangi' sangat.. 


Satu hari sedang melayari facebook,
Terpandang beberapa iklan mengenai produk hilangkan bau badan,
Jadi aku pun cubalah dapatkan produk tu.
Pada mulanya aku hanya nak mencuba,
Tapi setelah aku terima dan cuba,
Aku begitu gembira tak terkata.
Sehinggakan aku menangis.

Kenapalah aku tak jumpa produk ni dari awal lagi? Bisik ku.. 
Dah lama aku pendam perasaan ni.
Kini aku tidak lagi risau,
Aku boleh pakai apa sahaja pakaian,
Baju satin aku yg lama tersimpan dalam almari dah boleh pakai semula.
Alhamdulillah..


Kalaulah aku tahu siapa pencipta produk ni,
Ingin aku lafazkan ucapan Terima kasih yang tak terhingga kepadanya.



Terima kasih CELEBRITYLASS  kerana  telah membantu insan bermasalah seperti ku!




*******************************************************************************
Untuk keselesaan perjalanan anda, jadikan CelebrityLass peneman anda untuk kesegaran anda sepanjang masa. Hubungi 019668244 untuk maklumat lanjut
*******************************************************************************

You Might Also Like

0 comments